Tuesday, May 10, 2011

new timetable..

skang ni..jadual telah berubah...sebab saya sudah join arabic class for level 1..saya join kelas ini bersama-sama dengan hubby...kelas hari Isnin dan Rabu jam 4.15pm-6.30pm...adoi, penat tul, yerla sebab dah lama tak masuk kelas..hehe

ok, bermula dari pagi...730am keluar rumah bersama Aira n hubby..hantar Aira sekolah..hantar hubby pergi opis saya balik rumah terus..1145am keluar rumah pick up Aira from school...230pm saya keluar rumah bersama mangkuk tingkat beserta lauk and nasi ke opis en hubby..makan lunch bersama-sama, solat azar..345pm keluar from opis ke kelas...kelas from 415am until 630pm..abis kelas kadang2 solat maghrib kat berlitz pastu pergi dating or..kadang2 terus balik rumah.

bab paling tak best sekali..HOMEWORK!!!..adoi..malas tul la...yerla..skang ni dahler tengah musim nak mengenali mesin jahit ni...tapi xper,  kita cuba penuhkan masa ini..supaya tak boring..hehe


okay..kenapa saya pack nasi dalam magkuk tingkat?..pertama sekali..magkuk tingkat ni ehsan from mil..tq mak..kedua..sebab kalau nak makan kat luar setiap isnin n rabu..memang bosan..bukan boleh dapat nasi berlauk kat sini..yer..makanan thailand or nasi beriani ada..tapi x lalu la kalo selalu sgt..so, bawak nasi berlauk ler..

ktabi (in arabic)...in malay..ini buku saya..:)

No comments:

Post a Comment